Reklamacje

Czas  na zwrot towaru lub wymianę na inny tego samego modelu i rodzaju wynosi 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki.

W celu szybkiego i sprawnego zwrócenia zakupionego w sklepie www.madeinusa.com.pl produktu, najlepiej skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta. Jeden z naszych konsultantów nada Państwu numer reklamacji – RMA, oraz wyśle formularz zwrotu. Prosimy o jego wydrukowanie oraz dołączenie do zwracanego towaru, co znacznie ułatwi odnalezienie państwa przesyłki oraz usprawni rozpatrzenie reklamacji.  


E-mail: biuro@madeinusa.com.pl 

SKYPE:  made.in.usa.com.pl

Telefon: +48   22-307-50-10 (w godzinach 16:00 – 24:00  polska strefa czasowa).

                       22-208-44-82 (w godzinach 16:00 – 24:00  polska strefa czasowa).

 

Towar z formularzem zwrotu towaru należy nadesłać do USA na wskazany przez naszego przedstawiciela adres.

Koszty przesylki z USA do Polski i z Polski do USA oraz poniesione oplaty celne w UE nie podlegaja zwrotowi.

 

Uwaga!

Przy zwrocie towarów, bardzo ważne jest zabezpieczenie oraz odesłanie towaru w dostarczonym opakowaniu.

Na wypadek szkody transportowej Klient powinien ubezpieczyć produkt na czas wysyłki zwrotnej (przez zadeklarowanie wartości przesyłki przy nadawaniu jej firmie kurierskiej). Zadeklarowanie wartości zwiększa odpowiedzialność firmy kurierskiej do 100% wartości przesyłki!

W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, w celu ustalenia czy szkoda powstała podczas transportu czy została spowodowana przez Klienta, Klient powinien sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki, który jest dowodem na to, że szkoda powstała najprawdopodobniej podczas przewozu.  

W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika (kuriera) raport szkody. Przykładowe raporty szkody znajdują się poniżej.

Koszty odstąpienia od umowy

Informujemy jednocześnie, że przesyłki odesłane do www.madeinusa.com.pl za pobraniem nie zostaną przez nas przyjęte.

Prawo odstąpienia od umowy w handlu elektronicznym nie obowiązuje w przypadku:

  • gdy zamówiony towar został przygotowany na podstawie specyfikacji klienta
  • gdy zamówiony towar został dostosowany do osobistych potrzeb klienta
  • gdy zamówiony towar ze względu na swoje właściwości nie jest przystosowany do wysyłki, szybko się psuje lub gdy został przekroczony termin ważności
  • gdy zostały naruszone plomby na wtyczkach elektrycznych lub/i opakowanie nośników danych oraz oprogramowania, zerwane oryginalne naklejki itp
  • gazet, czasopism, magazynów
  • gier i zakładów liczbowych.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania  i powinien posiadać oryginalne, nienaruszone opakowanie. W przypadku użytkowania towaru w sposób przekraczający zwykły zarząd oraz naruszenia elementów będących integralną częścią fabrycznie nowego towaru, zwracana kwota może zostać pomniejszona.

Poniższa tabela zawiera przykładowe wartości potrąceń, których szacunkowa wartość została obliczona na podstawie naszego doświadczenia.

Zwracany towar

Towar pierwszego gatunku

Towar drugiego gatunku

 

kompletny, z nieuszkodzoną plombą, nieużywany

kompletny, z uszkodzoną plombą, ze śladami użytkowania, zgodny z opisem producenta

AGD (duże i małe)

90 %

do 50 %

Komputery, notebooki (i akcesoria)

90 %

do 50 %

Aparaty cyfrowe, kamery video

90 %

do 50 %

Telefony

90 %

do 50 %

HiFi, DVD, kina domowe

90 %

do 50 %

TV, LCD, plazmowe

90 %

do 50 %

Pozostałe akcesoria

90 %

do 50 %

Pozostały asortyment

90 %

do 50 %

Oprogramowanie, dyski twarde
oraz przenośne nośniki danych

90 %

brak możliwości zwrotu towaru
po rozpakowaniu

Artykuły higieniczne i spozywcze

90 %

po użyciu towaru, co wiąże się z rozpakowaniem części higienicznych lub spozywczych - potrącenie do 100%